dimarts, 23 d’abril del 2013

Crèdit de Síntesi 5: Bàscara - Roses (19/04/2013)

 
Bon dia! comencem el nostre últim dia de crèdit de síntesi, avui com no, ja que és l'últim dia toca aixecar-nos a las 5:30h del matí a causa de la tramuntana prevista a la tarda i haver de fer vela. Estem la majoria molt cansats desprès de 180 km, i 35 km per afrontar avui. Ens despertem de nit i l'Enric va de tenda a tenda a immortalitzar algunes cares curioses d'alegria,esmorzem i recollim tot del el terreny d'en Marçal , la nostre sortida es a les 7:00h en BTT direcció Roses,fem la parada en l'hipòdrom de Bàscara, on els reporters del dia ens avancem per fer fotos,jajaja. Aquí es on comença el meu espectacular dia,per una falta de entesa meva en els coordinadors hem col·loco en una part del riu Fluvià per on no passa el grup,ja podeu veurem amb l'aigua fins als genolls al mig del riu tot sol fins que vaig veure algú del grup que anava cap a un altre lloc. En aquest moment estava molt emprenyat perquè veia que la cosa no aniria bé,estava perdut sense saber el camí,en aquest precís moment vaig relaxar-me i recórrer a alguns detalls per trobar el grup,vaig intentar seguir les roderes de bici pels encreuament fins que de sobte els trobo a tots creuant el riu per un altre costat,menys mal estic salvat!(penso) en aquell precís moment punxo roda -que divertit! Ens comença a ploure però això no m'espanta alguna cosa més greu podria passar. El camí es gairebé tot pista i carretera i travessem els municipis de Vila Joan, Arenys d'Empordà, Santa Eulàlia, Sant Miquel de Fluvià,Vila-robau, Valveralla i Sant Pere Pescado. Passem per algun corriol molt maco,prats i zones boscoses,ara fa estona que no plou. És el moment del treball en equip,ajudar als que estan més dèbils,jo m'encarrego de la Lisa que va tocada i l'empenyo durant la ruta fins que un foradet molt amable en una pista fa caurem de la bici,conjuntament amb el David Batlle(per sort ell esta bé, més o menys algunes coses ja venien de fàbrica) per la meva part estic 10 segons al terra amb bastant de mal, però una vegada em curen continuo la marxa mig en condicions i amb una mica de febre. L'últim tros fins a Roses el farem en Vela,així que ens posem els neoprens,jo m'amago una mica per posar-mel en un prat ,i quan el tenia gairebé posat a un pam meu s'aixeca un faisà que protegia els deu ous que vaig trobar,quin ensurt!.
Degut al mal temps ens remolquen fins Empuriabrava, des d'aquí som els responsables de l'embarcació l'Enric,Guille,Yoli,Anna,Roger,Gloria i jo. Amb el nostre capità pescanova el Guille que estava flipat, és pensava que era el Pirata Barba-roig en els seus millors temps,però la veritat no vam tenir cap problema ,en canvi algunes altres embarcacions si. Seguidament desembarquem al Port de Roses on ens toca anar caminant amb el neoprè fins l'Institut Illa de Rodhes,on recollirem les bicis,motxilles,etc...Ens diguem els adéu,petons i abraçades que pertoquen i vaig a casa amb un mig somriure de satisfacció personal i col·lectiva de aquests 5 dies increïbles que estic convençut que mai a la meva vida oblidaré. Gràcies a tots els qui vau fer possible aquests records,fins un altre i segurament molt aviat!

Text: A1. Alfons Deu, Enric Barneda i Guillermo De La Higuera. B1. Marçal Saenz, Jaume García, Sergi Company i Max Malet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada