divendres, 11 de gener del 2013

Sortida BTT A (10/01/2013)

Sortim de l'institut i anem a fer la pujada del test però passem de llarg el test i continuem pujant fins arribar a una baixada fins arribar a cala Joncols .Toca pujada forta, de moment, ningú està cansat ens o estem passant molt bé. Fem una pujada fins arribar a una barrera i allà comença la pujada forta i intensa i cadascu va al seu ritme. Arribem a un collet, falten 5min per  arribar a on estan tots ,estan al costat de una casa de pedra seca on comencem  a pujar una mica fins a arribar a una pujada on tindrem de fer porteig fins arribar al coll que allà comença el examen teòric i de mentre anem dinant tan acabem ens fem una foto amb les vistes i quan acabem comencem el corriol que té una mica de dificultat amb caigudes de la Yoli, Oscar, Glòria… i amb algunes punxades mentre les punxades es reparen nosaltres anem pujant poc a poc perquè hi ha pujada forta i ja fa rato que anem cansats .Quan tot el grup s’ha ajuntat pugem la pujada forta que alguns la tenen de fer a peu i fem la última pujada baixem per la carretera del test i arribem a l'institut.