divendres, 15 de febrer del 2013

Sortida BTT A: (14/02/2013)

Avui hem fet una sortida amb btt guiada per Alex Portero, Alex Toribio,David Ricard i l'Isart Melendez,així que en Toni, en Ruben i en Joan un noi que està de pràctiques amb nosaltres ho han vist darrere la tanca. La sortida particularment m'ha agradat bastant perquè combinava tram de vistes molt maques asfaltades,pistes de pujada ,baixada i corriol molt tècnics on per variar he tornat a caure,com la crac de la Yoli,que no te gota de por,cau i s'aixeca contínuament. Ja portem aproximadament uns sis mesos, el nivell físic i tècnic va en augment, però el nostre de guies també, així que dono la enhorabona als guies d'avui. Referent a la guia :
Hem sortit del Institut Illa de Rodes sobre les 10.30h direcció al passeig marítim de Roses vorejant la Ciutadella en dos grups per tota la costa fins el Far on hem reagrupat i escoltat l'explicació,seguidament després d'alguna rectificació continuem carretera de Canyelles per on agafarem una pujada asfaltada una mica dura que distancia el grup bastant,les vistes són increïbles però el temps no acompanya gaire,trobem ja la pista que ens porta a la pujada del Puig Alt on dividim el grup per fer un corriol de descens molt maco o qui no vulgui continuï per carretera, la següent parada és Cala Montjoi amb l'explicació del Bullí i parada per dinar un entrepà ben merescut .En Ruben ens dona un altre classe magistral de història amb els salats de Cadaqués,que no me la crec,ja,ja...el guiatge acaba una mica més endavant, al Cap Norfeu. Ara la ruta va molt més a ritme començant per una pujada duríssima al Puig Alt amb moltes víctimes d'esforç i del fred,per finalitzar baixarem per el corriol de Mas Oliva molt divertit, i cap a l'institut.  El guiatge acaba amb la valoració final i fins demà.