dissabte, 2 de febrer del 2013

Sortida a peu A (29/01/2013)

Sortida de l’institut a les 9:20, anem per pista i corriol fins a Mas Oliva, abans de la primera pujada parem per treure’ns roba i un dels guies ens fa una petita explicació de les oliveres, a continuació seguim per pista fins trobar un corriol a ma dreta que es amb pujada fins el Pla de Gates i un dels monitors ens explica les vistes que veiem i esmorzem.
Seguim per pista precària i corriol fins a Cala la Munjoi que tot es amb baixada, al arribar a Cala Montjoi ens fan una explicació de la Badia, del Bulli i Cap Norfeu. Passem per un corriol de puja i baixa que està al costat del Bulli que passa per costat del mar fins una mica abans de punta Falconera que fem una cursa d’orientació que acaba a punta Falconera que els guanyadors són en Alfons Deu Ruiz i David Batlle Rodriguez. Després hem seguit un tram de corriol fins a una urbanització i hem baixat a la platja de l’Almadrava, hem anat seguint el camí de Ronda passant per la platja de Canyelles, el far i finalment arribem al nucli de Roses (hem vist els pescadors arreglant les xarxes). Per acabar, seguim el passeig marítim fins l’ institut.