dimecres, 3 d’abril del 2013

Sortida 2 dies de BTT (18 i 19/03/2013)

Dia 1:

Eren les 8 del matí i estàvem tots a l’institut preparats per sortir. Ens esperava un dia dur, 55km i 1800 D+. Els primers trams són molt senzills, passem per la plana de l’Empordà. Són zones d’aiguamolls molt planeres i molt rodadores. Fins aquí tot va bé. Quan comencem a acostar-nos a Garriguella trobem petites rampes molt fàcils però que molesten.  Fem les parades com a totes les rutes per esmorzar, canviar alguna punxada només de començar, ...
Un cop arribem  a Sant Quirze del Vallès ja veiem el festival. Comencen les rampes més besties i les pujades més llargues. A partir d’aquí fem dos grups, uns que faran un variant física i tècnica força dura i uns altres que tiraran per una pista que fa baixada. La variant són una sèrie de rampes molt i molt dures però la part bona és que són curtetes. Al final de les rampes trobem un corriol molt xulu i força tècnic en alguna zona. Ens ajuntem tots a baix i dinem.
Desprès de dinar comencem una pujada llarga però constant sense rampes molt inclinades. El problema d’estar arribant al final de la ruta és la fatiga acumulada durant tota la ruta. I també l’acumulació d’hores sobre la bicicleta. Però quan arribem a dalt i s’acaba la pujada comença l’últim tram de la ruta, una pista que fa uns puja i baixa molt divertits, també se li diu “la muntanya russa”. Aquí el cansament fa que algun alumne caigui i es faci una mica de mal. Al final de la pista trobem els últims dos kilòmetres de la ruta, el problema és que són tots dos de pujada. Però afrontem tots el repte final com podem i acabem arribant al castell de Requesens. Baixem un corriol molt fàcil i arribem a la nostre zona d’acampada.
El dia s’ha acabat i ara ja toca començar a pensar en demà i netejar la bici, engrassar-la, fer estiraments i cuidar-se una miqueta per demà estar al cent per cent. Muntem el campament, cada grup monta la seva tenda i la prepara per anar a dormir. Desprès de sopar en Ruben ens fa fer una examen de dinàmica de grups. Tots assentats amb els frontals, fen els exàmens, una manera diferent de fer els exàmens.
Ara si que si s’acaba el dia i tots a dormir que demà ens espera un dia força dur.

Text: Jaume García.

Dia 2:

Vàrem  despertar-nos quan ja havia deixat de ploure, varem esmorzar i posar-ho tot a punt ràpidament  els núvols  passaven ràpids sobre els nostres caps, la velocitat indicava que a la carena del puig neulós el vent era criminal. trigàvem en sortir, en Toni i en Ruben ens van dir que a dalt no hi aniriem, que era molt arriscat, així dons ens varem encaminar cap a l'avioneta estavellada, sincerament impressionant. Després varem fer una serie de baixades amb corriol inclos  i, percert, preciós el corriol. Després va ser tot planer fins ha Roses, tot aixó passant per Sant Climent i per Castelló.