dijous, 22 de novembre del 2012

Corriols i pujades A (22/11/12)

Sortida de l'institut amb una petita moguda, ja que 5 alumnes no han pogut sortir per falta de material, han hagut de fer 100 voltes al circuit. Un cop sortit de l'institut hem pujat als grecs amb una part de pista i una altra de carretera, després hem agafat un sender amb una pujada ple de pedres on en David Batlle en veure un tram complicat a decidit tirar-se a terra i en Ruben l'hi ha hagut de treure unes punxas que tenia enganxades. Hem seguit fins arribar al menhir de la casa cremada II, seguidament hem tornat agafar un sender fàcil excepte un tram al principi bastant complicat que ens ha portat al dolmen de la Cobertella que és el 2on més gran de Catalunya. Hem seguit pujant amunt fins que ens hem desviat cap a l'esquerra on hem tornat agafar un corriol bastant difícil tècnicament, on l'Alfons ha caigut sobre un llit d'esbarzers. Hem baixat fins Ca La Monjoi, davant del Bulli on hem agafat una pista fàcil fins que hem trobat una pujada tècnicament molt fàcil però físicament molt dura, amb 3 rampes gairebé impossible de pujar, un cop a dalt hem agafat un sender tècnicament fàcil. Fins arribar de nou a Ca La Monjoi, on hem agafat una carretera i hem pujat fins la torre d'en Sastre que hem agafat una baixada d'esfaltat que ens ha portat fins a l'institut.

Text: David Alsina Cassú.